Wednesday, July 21, 2010

Silap lagi!!!

Hari nie unit lain hentam aku sbb aku buat silap yang entah brape besar salahnyer...aku harap tak la serius bende nie..cara mudah..aku akan perbetulkan kesalahan aku tue..if nk tanya berani ker tak aku berjumpe dengan CEO...aku rasa mcm berani..aku ngnku jer aku yang salah..sbb aku tak reti nk kate aku tak salah kalau betul aku rasa aku salah..aku bley print out yang aku dah buat pembetulan..then aku bg utk gantikan dengan yang baru. simple..tp aku tak tau ape yang susah sgt..mcm bende tue tak ley d perbetulkan...nak marah..marah la...aku tadah tinge aku dgn sume ...dengar jer la sume bebel kn aku esk~..and bla bla bla..nk sgt kate aku salah aku boleh betulkan salah aku...kalau melibatkan byk pihak, dengan izin Allah..aku sanggup amik unpaid leave and setelkan sume kesulitan iotu during my leave..no prob...i'm ready..

1 comment:

  1. sabar n tabah tuh adalah semangatmu tuk terus berjaya menuju tingkat teratas..biar kita di pandang rendah oleh manusia tapi kita di pandang tinggi n mulia..di sisi Allah..setelah kt sabar n tabah mengharunginye...n bersederhana dalam setiap urusan..kita..berserah padanye..lakukan setiap kerja itu ngn penuh kesabaran n kerana Allah...InsyaAllah segalanye akan dipermudahkan... Aminn

    ReplyDelete