Wednesday, July 14, 2010

Benci dengan SYSTEM yg Menyusahkan!!

hari nie aku mengalami tekanan hebat bila sistem ITU aku tak explore abes...tension tul...mule2 SAP....skang TMS...dulu masa awl2 why bende2 nie tak highlighted...bila aku buat salah sikit part system nie...sume nak blame aku...tp last2 baru diorg tau kelemahan diorg...dan bukan salah aku..ceit!! berani kamu masuk campur urusan beta!

mujur kawan ku GURMIT ade...die yang tolong urut utk release tengkuk aku gunakan cara reflexiology...kalu tak..aku tak tau ape jd kat aku..aku dh 50-50 dh..AKU SGT TERTEKAN!!! ....(T_T)...

2 comments:

  1. siannye EFA.. sabar tau..

    bestnye....Bila la dapat urut-urut ngan Gurmit... my badan already lemah2 ni... haha

    oh ya... bile la mau jumpe2 and talk about our wedding plan.. huhu... cop.. OUR??? no no ur wedding plan...

    ReplyDelete
  2. this saturday can or not??..aku byk bende nk discuss ngn ko pasal wedd nie..

    ReplyDelete