Tuesday, July 6, 2010

Dah Dapat alamat

nak d jadikan cerita..

2 minggu sudah aku balik umah mertua aku..kelakar bila opah tanya aku nie dah pregnant ker belum...

aku blur2..tak dpt tangkap ape yang opah ckp..then opah ckp die dh dpt alamat melalui mimpi ade antara cucu die nk dpt rezeki anak..aku ngn hamid dah terpinga-pinga..tepat kene masa aku baru abes period..ting!!

aku ker cucu itu??

ok2..kalau dh rezeki aku terima...biarpun plan bukan taun nie..pale otak aku blum abes pk pasal kenduri bulan 11 nie..

keje masih perlu perhatian..suami masih keanak-anakkan...nnt ade baby cm ner nie???

arghhh...cool...cool..entah..forget it..bla bla bla..

5 comments:

  1. insyaAllah... Anak adalah rezeki, amanah dan kurniaan Allah SWT kepada ibu bapa...

    hamid dan efa junior... cepatla keluar...

    x sabar lak nak jadi aunty IQA.... wink...



    "tuhan tak akan menduga seseorang hambanya tanpa kemampuan hambanya sendiri"

    ReplyDelete
  2. hahaha... lucu ah efa... tapi xpe... insyaallah tuhan kabulkan doa korang... sebab orang paling byk sabar... huhu

    ReplyDelete
  3. eqa...boleh tak aku bagi nama anak aku kalu laki..hamid junior bin abdul hamid...kalu pompuan aku bagi name efa junior binti abdul hamid..

    hahaha...=P

    ReplyDelete
  4. haha... gelak guling2 aku...

    bagila nama yang comel2 dan baik makna namanya...

    ReplyDelete
  5. hahaha...aku gurau jer la..aku ngn hamid dah plan..kalu baby boy nak bagi nama Muhammad Aizat Danish...kalu baby girl nk bagi nama Nurul Fasha Arina...kitorg create nama nie since zaman sekolah dulu..hahaha...

    ReplyDelete