Friday, July 16, 2010

aku rasa cukup dengan apa yang aku ada~

aku rasa aku tak nak join I-Rich tue...sbb aku rasa ..hati aku kata tak perlu..aku sepatutnya bersyukur dengan apa yang aku ada...aku kene bkerja keras utk idup aku..biar la org nak ckp ape..mcm mana susah cari duit..so aku bley jd seorang yang tau bsyukur dengan apa yang aku ada...

to my friend...EQA... maaf.. aku tau kamu tak suke sume ini...aku memang tak sedap hati hati bila bawa kamu bersama...aku juga tau..aku bukan sahabat yang baik utk kamu..kerana aku tak tau bagaimana nak melindungi kamu...maafkan aku..maaf...

2 comments:

  1. there's nobody perfect EFA....

    aku juga bukanlah sahabat yang baik buat kamu...

    apepun... pengajaran mengajar kite.. supaya menjadi lebih dewasa.....

    insyaAllah ada rezeki tak lame lagi nak jadi mak budak pulok... huhu...

    ReplyDelete
  2. Still waiting for me n hamid junior..huhu..

    ReplyDelete