Friday, May 28, 2010

Aku,Hamid, Eqa dan Dot dot dot??? makan mlm bersama?

mlm td aku, eqa, hamid n ZIMI..mkn mlm kat chop n steak..aku ingat tak jadi..mase aku balik keje tetibe aku nampak umah aku ade keter alza..ingatkan sape..rupe nyer eqa ngn zimi dah smp umag aku...cuak nyer..aku ingatkan tak jadi la mkn mlm tue..bese la..zimi nie mule2 jer kate nk..last2 kate tak nak..huhu..tp aku tau..mlm tue adalah mlm yang paling best dan paling sedih buat eqa selamanya...biar la die berselindung ngn aku apa jer skali pun..aku dapat rasa apa yang die rasa...sukar utk di terima tapi terpaksa jadi seorang yang terbuka...demi menjaga sebuah hati dan perasaan insan yang bernama teman akrab..
"eqa..percayalah..pasti ada hikmah d setiap yang ko lalui...aku sbg teman sentiasa mendoakan kesejahteraan ko ngn sesiapa saja yang d jodohkan buat ko satu hari nanti.."

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tuhan lebih mengetahuinya....

    Terima kasih EFA... so, agaknye sapela orang tu ye... mari kite saksikan episod yang seterusnya.... tak mao sedih-sedih... hehe...
    dalam hati...sob.. sob...

    ReplyDelete