Thursday, May 27, 2010

Perkahwinan singkat



huhu..nak d jadikan cerita memang kelakar...aku baru jer berkahwin dalam sebulan yang lalu..perkahwinan aku mmg langsung lari dari perancangan sebenar... dalam perancangan asal aku nak bulan 8 tunang..bulan 10 aku nk nikah...tetibe abah bagi kata putus aku nikah akhir bulan nie...
debar tak debar...kewangan jujur aku kata aku mmg tak der duit nak kawin..tp alhadulillah..betul kata EQA...bila kita nak buat bende baik..rezeki tue ade jer Allah turunkan...abah yang sponsor kenduri aku kat kampung..aku just keluar beberapa ratus jer utk majlis tue...Alhamdulillah...
seminggu sebelum aku d nikahkan mmg aku akui aku tak keruan...budak opis aku asyik tegur lain yang d suruh, lain yang aku buat..kadang2 aku rasa aku nak campak je pc opis tue..geram punya pasal...mungkin darah gemuruh aku dh smp..tapi ego aku..entah la..masih tak nak mengakui yang aku dh tak betul...EQA...insan yang sentiasa memahami diri aku...yang tak penah lekang dengan keresahan...tiap perancangan d buat begitu teliti...dengan EQA juga aku lakukan segala persiapan yang sepatutnya...memang aku akui agak kelam kabut...abah just bagi aku tempoh 3 minggu utk setelkan sglnya...kursus kawin? borang nikah? pengurusan borang nikah d Perak? Hantaran? cenderamata?baju kawin? make-up (taram jer make-up ape yang ade, dah mcm tepong komak muke aku..huhu..(^_^')... ) ...nie sume aku buat dalam tempoh 3 minggu...mmg kabut..biar pun aku kate aku tenang tp kwn aku sorang nie jer nampak jelas kegelisahan aku..sbb tue aku rasa die lebih istimewa dari yang lain..tp tiap kwn2 aku sume ade kelebihan tersendiri..cuma yang terhighlight kat sini... insan ini.....

1 comment:

  1. Alhamdulillah majlis nikah telah selesai...

    Bagiku kamu juga cukup istimewa buat aku.

    Engkaula Teman dan Sahabat Sejati...

    ReplyDelete