Thursday, May 27, 2010

Aku kembali...

Hi guys...

aku rasa efa nak jadikan blog nie sbg diary online aku.aku nk share life aku ngn sume kalau boleh..yang baik you all bley la ikut..tapi yg tak baik..jgn la ikut...
mlm nie aku ade dinner ngn EQA ngan ZiMi..nk mkn kat chop n stick..huhu..menu ape agak2..entah la..

hari nie keje aku agak membosan kan sbb tak der sgt keje...aku beria nak buat OT esok..bley pulak aku kumpul keje aku dari hari rabu till today..alah..tracking tak der hal la..bende nie buat kene fokus..F O K U S.....hurm..nak share byk sgt bende..memandangkan opis aku bley bukak blog, then aku akan sentiasa update...insyaAllah...

Hari nie suami aku g interview...Harap2 rezeki menyebelahi kami...insyaAllah...Amin..

3 comments:

  1. insyaallah... hope sume berjalan lancar malam ni... finally.. efa update blog... mau share2 juga dengan kamu...

    kte doakan moga hamid lulus interview.. AMIN...
    moga juga urusan kamu dan hamid dipermudahkan Allah Taala...

    ReplyDelete
  2. huhu..aku ingat opis aku tak ley bukak blog...bila aku bukak blog boleh bukak...then..bosan2 bley update..huhu..

    ReplyDelete
  3. Hamid chayo2... ahaha doa dari sorang kawan

    ReplyDelete