Tuesday, June 1, 2010

Dah Imune


huhu..aku actually tak tau nape...aku dah cube sedaya upaya utk berubah dan meningkatkan prestasi keje aku..tp..aku ngn surya jer yang tau...aku cuba..tak kisah la aku kene marah skali pun...aku masih consider aku baru lagi and need guidence lagi...kalau kak nur ngn kak anim ade baca blog nie..efa always say thanks to you...akak byk bantu efa..just sometimes efa kalut ckit..efa tak penag anggap kak anim, kak nur ngn en lan tegur efa tue sbg satu pandangan negetif...biar pun org lain kate akak bdua asyik highlight kesalahan efa...tp efa tak penah anggap itu sbg satu kritikan..tp nasihat..kalau efa nak terasa pun..ala..sekejap jer..cukup akak senyum kat efa, akak nak ckp ngn efa, efa dah ok...(^_^)...efa dah lama rasa tak der kakak..so efa anggap efa ade kakak kat opis..sometimes akak buat efa rasa d sayangi..biarpun efa masih tak boleh nk join buble akak..tak per la..efa harap sepanjang efa jd assistant akak bdua, efa ade sumbangan bantuan...efa tak minta ape2 anugerah utk tue...cukup dengan ilmu yang akak bg...efa hormat dan kagum ngn akak ngn en. lan sbb ilmu yang akak ngn en lan ada..juga sbg exec ngn manager efa..efa akan cube sebaik mungkin utk membantu sehabis daya efa..efa minta maaf if ade slah efa dah menyusahkan akak bdua..please advice me..i still need your guidence to improve..tak per..efa sabar kak..efa sabar...efa pilih jalan nie....efa redha..

2 comments:

  1. aku doakan agar efa berjaya dalam kerjayanye....

    hampir dua tahun pengalaman bekerja, aku sendiri masih dalam proses mempelajarinye... kte takkan tahu ape yang mendatang bukan... rutin tetap rutin tapi ia akan datang dalam suasana/keadaan yang berbeza... tapi how we manage it... tu kamu kene cari caranye sendiri... cara aku mungkin lain.. cara kamu juga pastinya lain... tapi bila dah lame2 kamu pasti akan tahu bagaimana.

    all the best EFA!

    aku tahu kamu mampu melaluinya...

    ReplyDelete
  2. Iqa berkata benar... Pengalaman Eqa payah ditandingi... Efa rajin kerja... ada2 kesusahan call kwn2... tya jgn xtya! HA! HA! HA!

    ReplyDelete