Wednesday, June 16, 2010

Trauma!!!

Aku dah hepi dapat keter ari nie...proses aku dpermudahkan dengan bantuan agent proton edar...hurm...bkobar nak bawak keter...mlm tue gak aku drive g isi minyak..almaklum aku dah lama tak bwk keter manual..aku nak g isi minyak kat petronas kat fakulti kejut sbb aku dah terlepas simpang pertronas kat baryl's...mase pas kat trafic light kat ngn sekolah rendah seri serdang tue..tetibe aku salah masuk gear...keter aku tersenguk2..pastu mati..aku tak biase dengan signal..aku mase tue dah ade kat lorong kanan..cari punya cari signal asyik duk bukak wiper..sakit ati giler..tetibe aku de nampak lampu besar dari blakang..entah bas..entah lori..aku bserah jer..aku terus tarik handbreak..pastu keter aku mati kat situ..dlm hati aku ini ke hari terakhir aku bwk keter nie..tetibe bende tue behenti betul2 blakang aku..pastu die hooooonnnn!!!!!!...aku dah trauma...aku nangis..aku takut bas tue langgar aku ngn suami aku...aku benci sgt keter tue..hamid asyik bebel aku sbb die nampak aku seolah menyesal dgn pilihan aku..tp aku takkan pernah..aku akan cuba bwk juga..aku akan blatih bsungguh2 mahirkan skill aku bwk keter nie...

'saga se ku...aku minta maaf yer..marahkan kamu mlm tadi..aku yang tak pandai kemudi kamu..kamu tak salah..'

'buat suamiku...thanks sbb memahami aku yang trauma...smp mengigil-gigil...abg jer faham apa yang jd pada efa...abg segalanya buat efa...semua nie utk kita..efa akan cuba bang..doakan efa kuat..'

3 comments:

  1. Chayo2 efa... jgn trauma... kuatkan semangat...

    ReplyDelete
  2. ya allah...

    selamat tak pape efa ngan husband...
    alhamdulillah

    risau aku...

    takpe.. aku tau kamu boleh....
    pasni kene try bawak lagi...
    jgn trauma2 tau

    yg pasti bawa keta kene berteman, selagi tak mahir lagi... k


    saga se... fuhh... cantek...

    ReplyDelete
  3. eqa..meh la datang umah aku tgk keter yang kita pilih sesame..huhu..nnt aku nak buh gambo keter aku kat dlm nie...

    ReplyDelete