Friday, August 6, 2010

Tabahkan mereka....(T_T)

Lepas satu...satu lagi menimpa...

.......

tak pernah putus...

.......

Mase hari aku team building kat pangkor,
dpt call dr ofis kater tea lady kitorg accident..suami die koma..colleage kitorg patah peha smp lutut..

agak terkejut..tp still teruskan aktiviti tanpa memikirkan kesedihan..

......

balik opis senin...

dapat tau wife en lan kene operate lagi..dr. kate nie last die buat..amin..

rasa sebak dn sedih...terasa kepayahan kak fatin menanggung derita nie..

aku doa die selamat sglnya...

....smlm....singkat....ubah sglnya..

mood.. fokus..utk aku bkerja...

lepas lunch dikejutkan lagi...wife en lan kembali kritikal..

zapppp!!!..

down sgt...bile kak nim ngn kak nor kate en lan dh mule bingung dn menggeletar aku speachless..

mcm tue ker perasaan suami ketika isteri die sakit..??

en lan makin kurus...nampak keletihan...sian die..biar pun die slalu gak la marah aku..tapi aku tak kisah sbb utk kebaikan aku..

(balik citer td..)

pagi td..mase tgh bersiapkan suami aku nk g keje..satu lg msg masuk...

penerimaan ketika itu agak blur..
baca 3x baru paham..

...suami cik na meninggal lepas seminggu koma akibat patah tulang tengkuk..

aku....sedih sgt...lepas satu...satu yang melanda...semoga Allah tabahkan hati mereka2 yang hebat d uji...aku sentiasa mendoakan kesejahteraan semua...

Dunia & akhirat...Amin..

buat yang telah tiada,

kita sedekahkan AL-FATIHAH...Moga roh mereka snts d cucuri rahmat yang Esa...

No comments:

Post a Comment